Polityka zwrotów i refundacji:
Przysługuje Ci prawo do rezygnacji z zamówienia w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.
Termin rezygnacji z zamówienia wynosi 14 dni od dnia otrzymania towaru lub od dnia, w którym wskazana przez Ciebie osoba trzecia, niepełniąca funkcji przewoźnika, weszła w posiadanie dostarczonego produktu.
Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji poprzez złożenie jednoznacznego oświadczenia.
O swojej decyzji możesz nas poinformować drogą mailową pisząc na adres kontakt@woodfromlove.pl
Zwrotu kosztów dokonamy nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas zwróconych towarów. Wykorzystamy ten sam sposób płatności, który został użyty przez Ciebie do złożenia zamówienia, a Ty nie poniesiesz żadnych opłat z tytułu zwrotu środków pieniężnych. Kwota zwrotu to cena, która została zapłacona w dniu zakupu za zamówione przedmioty. Koszty doliczone za przesyłkę, jeżeli takie występowały, nie podlegają zwrotowi.
Warunki zwrotów:
Aby towar kwalifikował się do zwrotu, upewnij się, że:
- Towar został zakupiony w ciągu ostatnich 14 dni
- Towar nie został uszkodzony z winy nabywcy
Zwrotowi nie podlegają następujące towary:
- Towary wykonane na specjalne, indywidualne zamówienie, nie wchodzące w standardową ofertę sklepu lub ściśle spersonalizowane.
- Towary, które ze względu na bezpieczeństwo zdrowotne lub higieniczne nie nadają się do zwrotu i po dostarczeniu zostały rozpakowane.
- Towary, które po ich dostarczeniu, zgodnie ze swoim charakterem, zostaną nierozerwalnie połączone z innymi przedmiotami lub śladów łączenia, montażu, nie da się usunąć.
Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu towaru, który nie spełnia powyższych warunków zwrotu. Decyzję o zwrocie podejmujemy według własnego uznania, troszcząc się o dobro klienta.
Zwrot towarów
Klient ponosi koszty i ryzyko związane z odesłaniem towaru do nas. Towar należy wysłać na jeden z następujących adresów:
- Kurier
ul. Stefana Żeromskiego 1, 16-400 Suwałki, Polska
- Paczkomat Inpost
SUW01W ul. Świerkowa 52, 16-400 Suwałki, Polska
Nie ponosimy odpowiedzialności za towary uszkodzone lub zagubione w trakcie transportu zwrotnego. Z tego względu zalecamy korzystanie z ubezpieczeń i usługi śledzenia przesyłek pocztowych. Nie możemy dokonać zwrotu pieniędzy jeśli nie otrzymamy towaru lub potwierdzenia przyjęcia przez nas przesyłki zwrotnej.
Prezenty:
Jeśli towar został oznaczony jako prezent w momencie zakupu, a następnie wysłany bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz bon upominkowy o wartości równej wartości zwróconego towaru. Po otrzymaniu zwróconego produktu zostanie do Ciebie wysłany bon upominkowy.
Jeśli towar nie był oznaczony jako prezent w momencie zakupu lub osoba obdarowująca wysłała zamówienie do siebie, aby później przekazać produkt Tobie, wyślemy zwrot pieniędzy do osoby wręczającej prezent.
Jeśli przy zakupie towaru zostały naliczone punkty lojalnościowe i przekazane na Twoje konto klienta, po rozliczeniu zwrotu zostaną one odjęte z puli. Jeżeli zostały już w całości lub częściowo wykorzystane na kolejne zakupy, albo inne płatne punktami usługi, równowartość wykorzystanych punktów zostanie odjęta od kwoty zwrotu.
Kontakt do nas
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszej Polityki Zwrotów i Refundacji, skontaktuj się z nami drogą mailową na adres kontakt@woodfromlove.pl.